سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۷۴
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: طرح اشتغال‌زایی تولید "ماسک و پوشاک "در روستای لیلتین بخش امام حسن شهرستان دیلم با سرمایه‌گذاری ۵ میلیاردریال روز دوشنبه در آیینی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دیلم در این آیین گفت: این طرح  با همت  کارآفرین بومی  و حجم سرمایه‌گذاری ۵ میلیاردریال و ظرفیت اشتغالزایی ۱۰نفراز محل اعتبارات تسهیلات مشاغل روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد دشتی افزود: اهمیت به تولید و دغدغه اشتغال بویژه طرح اشتغال روستایی یکی از نیازمندی‌های اساسی شهرستان دیلم باتوجه به نرخ بالای بیکاری و  ظرفیت‌های فراوان این شهرستان است.

وی اظهار کرد: باتوجه به تنوع چهل مدل تولیدی این کارگاه پوشاک  و کیفیت بالای آن  از واحدهای صنفی پوشاک فروشی شهرستان دیلم انتظار می‌رود برای حمایت از تولیدات آن ، به سفارش و خرید عمده از آن اقدام کنند.

محمدصادق حاجیانی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: در شهرستان دیلم بیش از  ۲۱ طرح اشتغال‌زایی از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این صندوق  در حوزه توسعه مشاغل روستایی بهره برداری شده  که زمینه اشتغال  ۳۹ نفر از نیروهای بومی بویژه زنان سرپرست خانوار فراهم شده است.

روستای لیلتین از توابع بخش مرکزی دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر